2013. április 21., vasárnap

A mennyországban jártam - beszámolóm a Könyvfesztiválról

Jelentem, végre én is átestem a tűzkeresztségen, és idén először eljutottam a Könyvfesztiválra. Pénteken összeeszkábáltam a bekeretezett versikémet, hogy szombaton már a moly standjának polcán díszeleghessen. Ez végül nem jött össze, mert a művem hamarabb gazdára talált, mint hogy a polcra került volna, de annyi baj legyen! Azóta már PeTTusz falát díszíti, remélem, sokszor csal majd mosolyt az arcára! :)

Szombaton csak úgy hömpölygött a tömeg a Millenáris épületében, néhány standhoz még odaférni is alig lehetett. Sok-sok új emberrel ismerkedtem meg, bár előre is elnézést kérek mindenkitől, de ha még egyszer összefutunk, simán lehet, hogy legtöbbeteknek újra be fogok mutatkozni (szörnyű arcmemóriával áldott meg a sors). Rengeteget nevettem, lett molyos kitűzőm, számtalan könyvjelzőm, és sok szép emlékem.

Ma végre a férjem sem dolgozott, úgyhogy együtt is elmentünk, de sajnos csak 17:00 után értünk oda, addigra pedig sok stand kezdett kiürülni, így elég hamar körbe tudtunk menni.

Összességében annyit tudok mondani, hogy nagyon örülök, hogy végre eljutottam a Könyvfesztiválra, és biztos, hogy jövőre is ott leszek! Csak azt sajnáltam nagyon, hogy muszáj volt magam visszafogni, pedig nagyon durván csorgattam a nyálam egy nagy kupac könyvre. A pénztárcám védelme érdekében elhatároztam, hogy csakis a 25%-nál nagyobb árengedménnyel árusított könyvek jöhetnek szóba, és azokból is maximum kettő. Gondolom, mondanom sem kell, mindkét elhatározásom bukott. A könyvek száma három lett (+ két kártyacsomag), ráadásul egyikük 20%-os engedménnyel repült a táskámba, de azt kell mondanom, hogy ha a híd alá is kerülök miatta, akkor is megérte. Végül is olvasgatni ott is lehet, nem? :)

Amiknek nem bírtam ellenállni:

A HVG-től Karrieriskola 70%, valamint két kártyacsomag 50%-os kedvezménnyel


A sebész című könyv az Ulpius-tól, 500Ft-ért


A végére hagyom a legjobbat, 20% kedvezménnyel lett az enyém a Főnix Kiadótól Az Archívum című könyv, amit már tegnap este elkezdtem, és máris nagyon imádok! Igyekszem visszafogni magam, hogy tovább tartson, de gyanítom, hogy még ma éjjel befejezem a könyvet. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése