2014. január 5., vasárnap

Boldog új blogévet! :)

Először is szeretnék boldog új évet kívánni mindenkinek, aki mostanában erre téved.

Tudom, mostanában nagyon elhanyagoltam a blogot, de igyekszem ezen változtatni. Egy ideje alig jut időm az olvasásra, így egyrészt nem tudok miről írni, másrészt pedig korábban feltett szándékom volt, hogy minden egyes könyvről részletesen beszámoljak. Egy-egy részletes bejegyzés viszont nem 2 perc alatt születik meg, így sokszor hetekig állt egy-egy könyv az asztalomon, várva, hogy legyen időm beszámolni róla, amikor pedig már lett volna időm, elhalványultak a könyvvel kapcsolatos emlékek.

Az elmúlt év számokban

Sajnos augusztus óta már csak minimális bejegyzés született, de a molyon vezettem az olvasásaimat, így tudok pontos számokat hozni. :)

- 2013-ban összesen 81 könyvet és 28767 oldalt olvastam el
- az átlagos oldalszám 355 volt
- átlagosan 4,5 nap alatt olvastam el egy könyvet
- naponta átlagosan 79 oldalt olvastam el
- a legtöbb oldalt februárban (6735), a legkevesebbet októberben (0) olvastam
- 2013 a félbehagyott könyvek éve volt, összesen 18 könyv volt, amelynek nem értem a végére

Az év LEG-jei

a leghosszabb (738 oldal):

a legrövidebb (59 oldal):

a legszebb borító:

a legmeglepőbb olvasásom (itt holtverseny lett, ugyanis korábban el sem tudtam volna képzelni, hogy akár zombikról, akár kiborgokról olvassak valaha):
 

a legszomorúbb történet:

a legvidámabb könyv:


2014-es kívánságom

Még meglepőbb, még szomorúbb, még vidámabb, de leginkább még több olvasmányt kívánok magamnak és a többi könyvmolynak!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése