2013. június 30., vasárnap

Akadozva...

Sajnálom, hogy rég nem írtam semmit, de egyelőre elég fárasztó az új munkahelyen való betanulás, rengeteg dolgot kell elsajátítanom, így mire hazaérek, már csak aludni szeretnék. Tegnap gondolkodtam azon, hogy lassan illene valamit írnom ide, mert már legalább 2 hete semmit sem írtam, erre most nézem, nem 2 hét volt az, hanem egy hónap... eléggé szalad az idő.

Ha az írásra nem is, a reggeli-délutáni ingázásnak köszönhetően legalább az olvasásra maradt időm - még ha nem is annyi, mint korábban -, így legalább van miről írnom, és amint időm engedi, jövök is a beszámolókkal. Ma mindenképp jövök egy újjal, aztán a többit is megírom szép lassan, és remélem, augusztus közepére, mire letelik a próbaidőm, kicsit már könnyebb lesz.


Sajnos mostanában sok könyv volt nálam, amiket idő híján el sem tudtam kezdeni. Még áprilisban, mielőtt munkát találtam volna, kikölcsönöztem a könyvtárból egy tucatnyi vágyott könyvet, de nagy részüket érintetlenül vittem vissza nemrég. Jó lenne már belerázódni a dolgokba, mert most esténként vagy tanulnom kell, vagy egyszerűen az ágyba zuhanok, és két perc múlva már alszom is. Hiányzik, hogy gyakorlatilag még hétvégén sincs időm leülni egy könyvvel, és órákig csak olvasni. Milyen rég is volt már, hogy egyhuzamban végigolvastam egy könyvet, vagy éjszakáztam egy jó regény miatt!

Félre ne értsetek, én vagyok a legboldogabb ember, hogy végre újra van munkám, csak mint tudjátok, az olvasás is szerves része az életemnek, és nehéz háttérbe szorítanom, és kicsit fáj, hogy most mégis muszáj. De még néhány hét, és a blogom újra régi fényében pompázik majd!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése