2014. november 1., szombat

Colleen Hoover: Slammed - Szívcsapás (Slammed #1)

A történetről röviden

Layken tizennyolc éves, és nem elég, hogy édesapja meghalt, most még az ország másik végébe is kell költöznie édesanyjával és öccsével. Lake-nek nincs ínyére a költözés, de erről egy szempillantás alatt megfeledkezik, amikor találkozik új szomszédjával, a huszonegy éves Will-lel, aki a romantika mellett a költészettel is megismerteti. Minden idillinek tűnik, azonban ahogy elkezdődik a tanév, Lake és Will kapcsolatában áthidalhatatlannak tűnő szakadék nyílik, ami mindkettejük életét megnehezíti.
Akármi elől is menekülsz, az veled marad egészen addig, amíg rá nem jössz hogyan birkózz meg vele.
Véleményem a könyvről

Bajban vagyok ezzel a könyvvel. A Hopeless után gondolkodás nélkül kaptam az írónő új regénye után, még a fülszöveget sem olvastam el, de valahogy nem azt az érzést és hangulatot kaptam, amit vártam. Egy vonatút alatt oda-vissza kivégeztem a könyvet, de csak arra volt jó, hogy menet közben lefoglaljon, és könnyen meglehet, hogy ha van nálam másik könyv, ezt félredobom.

Számomra az alapötlet klisének tűnik, a két fiatal minden előzmény nélküli szerelembe esése kidolgozatlan, a szinte tökegyforma sorsuk irreális, a verses részek nem tetszettek, a lezárás pedig összecsapott volt. Valahogy úgy éreztem, tele van logikai bakikkal a könyv, ráadásul ahhoz képest, hogy egy fiataloknak szóló, romantikus regényről beszélünk, tele volt balesetekkel és tragédiákkal. A leghabosabb-leggiccsesebb lányregényeket is képes vagyok elolvasni, de ez nekem rettentően hatásvadász volt...

Akartam én szeretni, főleg azok után, hogy láttam, mindenki odavan érte, de valamiért mégsem ment. Azt mondom, ne hagyjátok magatokat eltántorítani a bejegyzésem miatt, mert még a sok negatívum ellenére sem mondom, hogy rossz a könyv, csak nálam valahogy nem állt össze egy kerek egésszé.

A sok puffogás után még egy, ígérem, ez lesz az utolsó: ezt a "megtartom az eredeti címet, de azért hangyányi betűkkel odaírok valami magyar blablát" – dolgot eddig sem értettem, de nyújtsa fel a kezét, aki szerint a "szívcsapás" egy létező szó. Pofoncsapást érdemelne, aki kitalálta ezt a hülye címet...

Ízelítő a könyv külföldi borítóiból



Könyvajánló hasonló témában/stílusban
(beszámolóimat a képekre kattintva éred el)


A könyv adatai

Kiadó: Könyvmolyképző Kiadó
Kiadás éve: 2014
Eredeti címe: Slammed (2012)
Forrás: Első Könyvsiker Kölcsönző
Oldalszám: 294

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése